ازدواج اوزجان دنیز (هنرمند تُرک) و سمر دادگر

دسته‌بندی:

اخبار

April 30, 2023

اوزجان دنیز و سمر دادگر

بدون شک در مورد ازدواج بازیگر و خواننده تُرک "اوزجان دنیز" و طراح لباس و مدل ایرانی "سمر دادگر" شنیده‌اید. این دو شخص پس از جدایی اوزجان دنیز از همسر سابقش، رابطه خود را با انتشار پستی در اینستاگرام علنی کردند. در این مقاله قصد داریم تا در مورد این سلبریتی و آشنایی او با دختر جوان ایرانی صحبت کنیم.

اوزجان دنیز و سمر دادگر

بیوگرافی اوزجان دنیز

اوزجان دنیز (Özcan Deniz)؛ خواننده، بازیگر، نویسنده و کارگردان ترکیه‌ای، در 19 می 1972 در شهر Elmadağ این کشور متولد شده است. او که از افراد سرشناس و سلبریتی‌های کشور ترکیه به حساب می‌آید؛ در ازدواج قبلی خود صاحب یک فرزند به نام کوزِی دنیز است و در حال حاضر تلاش بر این دارد تا حضانت فرزند خود را به عهده بگیرد. او در سال 2018 از "فیضا" (همسر پیشین خود) جدا شد و با سمر دادگر نامزد کرد.

گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که اوزجان دنیز قبل از جدایی با همسر قبلی خود با سمر دادگر آشنا شده، اما صحت این موضوع تایید نشده است. اوزجان دنیز از هنرمندان قدیمی کشور ترکیه شمرده می‌شود و فیلم‌هایی تولید شده در دهه 90 را در کارنامه خود دارد. از جمله آثار معروف این هنرمند می‌توان به Istanbullu Gelin، The Day My Destiny is Written، Su ve Ateş و Seni Çok Bekledim اشاره داشت.

اوزجان دنیز

اوزجان دنیز در سال گذشته اعلام کرده که در حال آماده شدن است تا با طراح لباس ایرانی سمر دادگر ازدواج کند. در آن زمان پیج اینستاگرام سمر دادگر با انتشار ویدیویی، این چنین به روز شد:

فعلا در مورد تاریخ ازدواج صحبت نکردیم، لحظه‌ای که فکرش را نمی‌کردم؛ پیشنهاد دریافت کردم. در ساعات اولیه سال جدید در قبرس پیشنهاد ازدواج داد. حس زیبایی بود و خیلی خوشحال شدم، اما عروسی این تابستان برگزار نمیشه.

پست اینستاگرامی اوزجان دنیز

پست اینستاگرام اوزجان دنیز در رابطه با دوست دختر ایرانیش نیز متن زیر را شامل میشد:

وقتی می گویی , باختم آن شخصی هستی که درست همان لحظه پیدا خواهی شد , وجدان هستی , بهار هستی , دریایی , ساحل شنی هستی . با قلب کوچک خود , مقابل این دنیای بزرگ ایستادی چه خوب که سرسختی , صبوری , بین آن همه نیستی های من هستی , نادر , بی همتایی.

بیوگرافی سمر دادگر

سمر دادگر (Samar Dadgar)؛ طراح مد و فشن، اهل ایران و متولد سال 1994 است. او در زمینه طراحی لباس فعالیت می‌کند، مدل هم بوده و در این زمینه هم فعالیت داشته. وی در جواب پست اینستاگرام اوزجان دنیز این چنین می‌گوید:

برای خنده‌های تو , حاضرم تمام دنیایم را بدهم , این زندگی نشان داد , هیچ غیر‌ممکنی وجود ندارد.
حواشی ازدواج سمر دادگر

جواب سمر دادگر به پست اینستاگرام اوزجان دنیز

سمر دادگر در حال حاضر ۲۷ سال سن دارد و اختلاف سنی او با اوزجان دنیز به ۲۲ سال می‌رسد. اما با علنی شدن رابطه این دو نفر؛ مشخص شدهمه چیز جدی بوده است و شاهد ازدواج اوزجان دنیز و سمر دادگر بودیم.

بیشتر بخوانید: ازدواج در ترکیه

ازدواج اوزجان دنیز و سمر دادگر

این ازدواج در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۳ با وجود مخالفت مادر اوزجان و عدم حضور وی در مراسم عقد، این دو شخص به صورت رسمی با گذراندن ماه عسل در دوبی؛ انجام شد. اوزجان دنیز برای سومین بار است که ازدواج کرده، او در پاسخ به خبرنگاران و پاپاراتزی ها نسبت به مخالف شدید مادرش اینگونه پاسخ داد:

مشکلات خانوادگی بین ما و در خانواده باقی می ماند.
خانواده اوزجان دنیز

دلیل اصلی مخالفت مادر اوزجان دنیز نسبت به این ازدواج داشتن یک فرزند از همسر قبلی بوده و همینطور او بر این عقیده است که اوزجان دنیز می توانسته به زندگی قبلی خود برگردد، اما با تمام این مسائل او نظر خود را عوض نکرده و تصمیم خود را برای رسیدن به معشوقه اش گرفته بوده است.

در این مقاله به موضوع ازدواج سمر دادگر و اوزجان دنیز پرداختیم. شرکت ملک‌اینوست با همراهی متخصصان با تجربه در زمینه مهاجرت به ترکیه آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان است. برای تماس با ما ایــنــجا کلیک کنید.

مقالات بیشتر

زلزله قهرمان‌مرعش ترکیه

February 13, 2023

جدیدترین خبرها در مورد زلزله ۷.۸ ریشتری ترکیه

تازه‌ترین آمار تلفات و جان‌باختگان زمین لرزه بزرگ جنوب شرقی ترکیه (شهر قهرمان‌مرعش)، خسارات وارد شده و اعلام آمادگی ۷۰ کشور دنیا برای کمک به زلزله‌زدگان + ویدیو باز شدن زمین در محل گسل زلزله

بیشتر بخوانید
زلزله ترکیه

April 30, 2023

زلزله مهیب ۷.۸ ریشتری ترکیه و خسارات فاجعه‌بار

لرزش گسل آناتومی بر اثر تغییر پوسته زمین و آزاد شدن انرژی در شهر مرعش قهرمان، خسارت جبران‌ناپذیری را برای کشور ترکیه و همینطور بخشی از سوریه در پی داشت. اطلاعاتی در مورد زلزله تا به امروز

بیشتر بخوانید
کنسرت امیر تتلو

April 18, 2023

کنسرت امیر تتلو (28 مهر در استانبول) + شرایط

اطلاعات مربوط به کنسرت امیر تتلو در شهر استانبول در ترکیه + مکان و زمان برگزاری کنسرت + حضور رضا پیشرو و حسین تهی در این کنسرت + منبع تهیه بلیط کنسرت + بیوگرافی

بیشتر بخوانید