کنسرت امیر تتلو (28 مهر در استانبول) + شرایط

دسته‌بندی:

اخبار

April 18, 2023

کنسرت امیر تتلو

در سال ۱۴۰۰ اجراهای زیادی از سمت خواننده پر حاشیه ایران؛ امیر تتلو در ترکیه انجام شد که از پولسازترین کنسرت‌های تاریخ ایران نیز به حساب می‌آمد. اما بار دیگر در سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۸ مهر یکی از بزرگترین کنسرت‌های تاریخ موسیقی ایران در کشور ترکیه در شهر استانبول کنسرت امیر تتلو برگزار می‌شود.

در کنار این خواننده پرطرفدار؛ حسین تهی و رضا پیشرو که از قدیمی‌ترین و بهترین رپرهای ایرانی نیز به حساب می‌آیند، حضور دارند که این کنسرت را جذاب‌تر نیز کرده است. از دیگر سورپرایزهایی که این کنسرت برای هواداران آنها دارد حضور خالِد خواننده آراندبی امریکایی، جیپسی‌کینگ و البته آتش‌بازی بسیار هیجان‌انگیزی است که می‌تواند شب خاطره‌انگیزی را برای تماشاگران بر جای بگذارد.

امیر حسین مقصودلو در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمده و با شهرت امیر تتلو در زمینه موسیقی شناخته می‌شود. این خواننده و ترانه‌نویس ایرانی در سبک‌های موسیقی رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند و از سال ۱۳۸۲ در این زمینه مشغول بوده است.

وی در سال‌های گذشته بنا به دلایل مختلف و حاشیه‌های زیاد به کشور ترکیه سفر کرد و در شهر استانبول زندگی می‌کند و در حال حاضر از نظر استریم و بازدید بیشترین طرفدار را در زمینه موسیقی ایرانی در اختیار دارد.

در کنسرت قبلی، تتلو موفق شد تا مبلغ ۴۰ میلیارد تومان از کنسرت خود درآمد کسب کند که یک رکورد در تاریخ کنسرت‌های خوانندگان ایران بود. این در شرایطی است که کانال یوتیوب امیر تتلو با محاسبه دلار ۲۸ هزار تومانی؛ ماهانه به طور حداقل ۴۲ و حداکثر ۵۰۷ هزار دلار درآمد دارد. با محاسبه حدودی؛ درآمد سالانه کانال یوتیوب امیر تتلو، برابر با ۱۴ میلیارد تومان است.

وی قصد داشت تا در ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ مصادف با روز تولد خود، کنسرت جدید خود را در شهر استانبول برگزار کند، اما به دلایل مختلفی تاریخ برگزاریِ کنسرت به تعویق افتاد. اما جدیدترین کنسرت امیر تتلو بعد از به تعویق افتادن در سال ۲۰۲۲ تاریخ ۲۰ October روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

کنسرت امیر تتلو، حسین تهی و رضا پیشرو در کشور ترکیه در شهر استانبول در Life Park در سالن روباز ۱۴۰۰۰ نفری برگزار می‌شود. سالن کنسرت به ۴ قسمت تقسیم شده و در هر قسمت حضور تقریبا ۳۰۰۰ نفر پیش‌بینی شده. سالن این کنسرت شامل صندلی نیست و همانند فستیوال، همه تماشاگران سرپا به تماشای کنسرت می‌پردازند.

منبع: سایت خرید بلیط کنسرت (tatalticket.com)


در این مقاله به شرایط کنسرت امیر تتلو در ترکیه پرداختیم. شرکت ملک‌اینوست با همراهی متخصصان با تجربه در زمینه مهاجرت به ترکیه آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان است. برای تماس با ما ایــنــجا کلیک کنید.

مقالات بیشتر

زلزله قهرمان‌مرعش ترکیه

February 13, 2023

جدیدترین خبرها در مورد زلزله ۷.۸ ریشتری ترکیه

تازه‌ترین آمار تلفات و جان‌باختگان زمین لرزه بزرگ جنوب شرقی ترکیه (شهر قهرمان‌مرعش)، خسارات وارد شده و اعلام آمادگی ۷۰ کشور دنیا برای کمک به زلزله‌زدگان + ویدیو باز شدن زمین در محل گسل زلزله

بیشتر بخوانید
زلزله ترکیه

April 30, 2023

زلزله مهیب ۷.۸ ریشتری ترکیه و خسارات فاجعه‌بار

لرزش گسل آناتومی بر اثر تغییر پوسته زمین و آزاد شدن انرژی در شهر مرعش قهرمان، خسارت جبران‌ناپذیری را برای کشور ترکیه و همینطور بخشی از سوریه در پی داشت. اطلاعاتی در مورد زلزله تا به امروز

بیشتر بخوانید
اوزجان دنیز و سمر دادگر

April 30, 2023

ازدواج اوزجان دنیز (هنرمند تُرک) و سمر دادگر

همه چیز در مورد ازدواج اوزجان دنیز و سمر دادگر؛ از تاریخ ازدواج + عکس‌ها، ماه عسل دوبی + بیوگرافی هر دو فرد تا فاصله سنی زیاد و مخالفت‌های مادر اوزجان با این ازدواج و مصمم بودن اوزجان دنیز

بیشتر بخوانید