معرفی 11 هتل استانبول (بوکینگ، کیفیت و امکانات)

دسته‌بندی:

سفر

May 1, 2023

هتل استانبول

یکی از پیشرفته‌ترین شهرها در زمینه ساخت هتل در جهان؛ استانبول است. هتل‌های ترکیه در این شهر تنوع بسیار زیادی دارند و هتل‌های پنج ستاره زیادی نیز در استانبول ساخته شده که در این مقاله به معرفی ۱۱ هتل استانبول که نزد مهمانان محبوبیت داشته‌اند، خواهیم پرداخت. ترکیه به واسطه صنعت گردشگری پر رونق، توانسته در سال‌های گذشته با توسعه روز افزون و تجهیز مکان‌های اقامتی برای مسافران اوقات فراغت و تفریحی خوبی را به وجود بیاورد.

استانبول تنها مقصد برای سفر به ترکیه نیست اما مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند معمولا به قصد تفریح و داشتن اقامت است. بدون شک شهرهای دیگر ترکیه نیز برای یک سفر سیاحتی بسیار مناسب در نظر گرفته می‌شوند اما همواره نباید فراموش کنیم که استانبول دارای امکانات و تجهیزات فوق‌العاده در زمینه گردشگری است.


هتل سنت رجیس | The St. Regis Istanbul

این هتل استانبول در منطقه اعیان‌نشین نیشانتاشی در خیابان عبدی‌ایکی واقع شده و جزء بهترین هتل‌های شهر به حساب می‌آید. افراد معروف و سلبریتی‌های زیادی در این هتل اقامت داشته و همچنین سکانس‌های بسیاری از فیلم‌ها در فضای داخلی و خارجی آن گرفته شده است. حضور حیوانات در این هتل مانعی ندارد و همینطور معماری آن از لوکس‌ترین‌ها در شهر استانبول به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: مراکز خرید استانبول

امکاناتی همچون نایت‌کلاب، کتاب‌خانه، کافه، رستوران و بار، وای‌فای، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، نظافت روزانه، لاندری و خشکشویی، سالن اجتماعات، مرکز تجاری، صرافی، اتاق سیگار، سرویس شاتل، سالن بدن‌سازی، کلینیک و خدمات زیبایی، سونا، جکوزی، استخر، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی درجه یک همگی از تجهیزات برجسته این هتل استانبول به حساب می‌آیند.

پرنسل این هتل در استانبول علاوه بر زبان تُرکی به زبان انگلیسی نیز تسلط کافی دارند و پذیرش میهمان به صورت ۲۴ ساعته در طول شبانه‌روز انجام می‌شود. این هتل تا میدان تکسیم ۲۴ دقیقه و تا مرکز خرید جواهر ۳۴ دقیقه فاصله داشته و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آن مترو تاش‌کیشلا است که در فاصله ۸ کیلومتری آن قرار دارد.

شماره تماس وب‌سایت هتل  
00902123680000 www.marriott.com هتل سنت رجیس


هتل چراغان پالاس کمپینسکی | Ciragan Palace Kempinski

این هتل استانبول در نزدیکی تنگه بسفر و در یک کاخ عثمانی که متعلق به قرن ۱۹ بوده است قرار گرفته. چهار رستوران و کافه، مشرف به تنگه بسفر در این هتل راه‌اندازی و غذاهای متنوعی در زمینه غربی، مدرن، آسیایی و بین‌المللی را در کنار نوشیدنی‌های خنک و متعدد به مهمانان ارائه می‌دهد. هتل چراغان پالاس از لوکس‌ترین هتل‌های استانبول در نظر گرفته می‌شود و روزگاری محل زندگی شاهان بوده و افراد مشهور زیادی از سراسر دنیا در آن اقامت گزیدند.

بیشتر بخوانید: مکان‌های تاریخی ترکیه


غذاهای ترکی سنتی و همینطور حمام ترکی، سالن ماساژ، سالن بدن‌سازی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی در کنار شاتل فرودگاهی، پارکینگ، موسیقی زنده در هنگام سرو غذا از جمله امکانات این هتل به شمار می‌روند. این هتل استانبول در فاصله ۸ دقیقه تا میدان تکسیم و ۴۵ دقیقه تا فرودگاه آتاتورک واقع شده است.

شماره تماس وب‌سایت هتل  
00902123264646 https://www.kempinski.com/en هتل چراغان پالاس


هتل فور سیزن بسفر | Four Seasons Hotel Istanbul At The Bosphorus

یکی دیگر از هتل‌های جذاب و پرطرفدار در استانبول هتل فور سیزن است. این هتل ۵ ستاره در تاریخ دهم دسامبر ۲۰۱۲ در کشور ترکیه افتتاح شده و بازمانده قرن ۱۹ میلادی به حساب می‌آید. اتاق خواب‌های این هتل استانبول همگی مجلل و زیبا هستند، ضمن اینکه دارای امکانات فراوانی همچون اینترنت، تخت‌های آفتاب‌گیر، چترها، کافی‌شاپ، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، مرکز تناسب اندام، لاندری و خشکشویی، ریلکسیشن، سالن همایش، اتاق سیگار، دستگاه خودپرداز، فضای بازی کودکان، سالن زیبایی و پاکسازی پوست و بدن، روم سرویس و غیره است.


غذاهای ترکی خصوصا کباب‌های معروف این هتل مانند ماهی کباب‌های تازه و انواع سالاد که در کنار استخر این هتل در استانبول سرو می‌شود و فضا را برای مهمانان آن جذاب‌تر کرده. پرسنل آن مسلط به زبان‌های تُرکی، انگلیسی و عربی هستند و پذیرش آن به مدت ۲۴ ساعته انجام می‌شود. همچنین در فاصله ۵ دقیقه تا تنگه بسفر قرار دارد.

شماره تماس وب‌سایت هتل  
00902123814000 www.fourseasons.com هتل فور سیزن

سوئیسوتل دِ هتل | Swissôtel The Bosphorus Istanbul

یکی دیگر از لوکس‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های استانبول با هفت ستاره هتل سوئیسوتل است که بر روی تپه نزدیک به تنگه بسفر واقع شده. فضای خارجی آن جزء باغ‌های سابق کاخ مشهور دولماباهچه به شمار می‌رود و امکانات و تجهیزات آن کاملا مدرن هستند. صندوق امانات، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، مرکز خرید برای تهیه سوغات سفر، اتاق بازی و خدمات نگهداری از کودک، زمین بسکتبال، تنیس و سالن بدن‌سازی در کنار استخر از جمله امکانات این هتل استانبول به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: حمل و نقل در ترکیه


البته امکانات این هتل استانبول به این موارد محدود نمی‌شود. سولاریوم، ماساژ درمانی، جکوزی، حمام بخار، سونا و سرو نوشیدنی‌های متنوع در کنار استخر را نیز می‌توان به آنها اضافه کرد. همینطور غذاهای بین‌المللی و مدرن در وعده‌های صبحانه، نهار و شام در کنار غذاهای رژیمی برای مقیمان هتل سرو می‌شود. فاصله این هتل تا فرودگاه استانبول ۲۴ کیلومتر و دسترسی بسیار خوبی به وسایل حمل و نقل عمومی دارد.

شماره تماس وب‌سایت هتل  
00902123261100 www.swissotel.com سوئیسوتل دِ هتل

هتل پرا پلاس | Pera Palace Hotel

معماری این هتل استانبول به سبک قدیمی فرانسوی و توسط یک معمار عثمانی فرانسوی به نام الکساندر والاری در سال ۱۸۹۲ انجام شده. از جمله هتل‌های استانبول که می‌توان آن را با یک موزه بسیار شبیه دانست، هتل پرا پالاس است. همه اتاق‌ها و سالن‌های این هتل به سبک کلاسیک و ترکیب هنر عثمانی و اروپا بوده و امکانات آن بسیار زیاد در نظر گرفته شده.

بیشتر بخوانید: موزه‌های ترکیه


سالن بدن‌سازی، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده، اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، حمام سنتی و ترکی، اتومبیل لیموزین در کنار سرویس هلیکوپتر، این هتل را به یکی از بهترین هتل‌های استانبول تبدیل کرده است. فاصله این هتل تا میدان تکسیم ۳ کیلومتر و فروگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر در نظر گرفته می‌شود و همینطور در محله نیشانتانشی واقع شده که دسترسی به مغازه‌های جذاب و برند این منطقه را برای مسافران راحت می‌کند.

شماره تماس وب‌سایت هتل  
00902123774000 www.perapalace.com هتل پرا پلاس

هتل رافلز استانبول | Raffles Istanbul

بهترین هتل استانبول از نظر اسم و رسم در چند سال گذشته را می‌توان هتل رافلز در نظر گرفت. این هتل پنج ستاره از نظر موقعیت جغرافیایی در مرکز شهر قرار گرفته و همینطور برای افراد معلول نیز تجهیزات مختلفی را در نظر گرفته است. فضای خارجی این هتل استانبول باغی دوست‌داشتنی است که برای بازی کودکان بسیار مناسب در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: مکان‌های تفریحی ترکیه

امکانات و خدماتی مانند اسپا، سونا، استخر، حمام ترکی، حمام بخار، سالن ماساژ، آرایشگاه، مینی‌کلاب، زمین بازی، بار، بدن‌سازی، کافه و رستوران، وای‌فای، فروشگاه و غیره را برای این هتل استانبول می‌توان لحاظ کرد. رستوران‌های این هتل با ارائه غذاهای لذیذ برای مقیمان تجربه لذت‌بخشی را به جای خواهند گذاشت.

شماره تماس وب‌سایت هتل  
00902129240200 www.rafflesistanbul.com هتل رافلز استانبول

هتل پارک حیات | Park Hyatt Istanbul (Macka Palas)

از دیگر هتل‌های استانبول که دارای نشان پنج ستاره است می‌توان به هتل پارک حیات اشاره داشت. این هتل پرطرفدار در شهر استانبول با مغازه‌های تجاری و برند در محل ادغام و در منطقه نشانتاشی واقع شده. قدم زدن در اطراف این هتل استانبول بسیار لذت‌بخش بوده و هر مسافر یا گردشگری را مسحور می‌کند. فضای داخلی هتل نیز بسیار مدرن و جزء لوکس‌ترین هتل‌ها در این شهر به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: رستوران‌های استانبول


امکانات این هتل شامل باشگاه ورزشی، اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی، صرافی و تبدیل ارز، شاتل فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتاق سیگار، لاندری و خشکشویی و غیره می‌شود. ورود حیوانات به آن بلامانع در نظر گرفته شده و همینطور در فاصله ۱ کیلومتری میدان تکسیم و ۱۶ کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد. در این هتل رستوران بزرگی به نام "پرایم" نیز قرار گرفته که وعده‌های مختلف غذایی را شامل می‌شود.

شماره تماس وب‌سایت هتل  
00902123151234 www.hyatt.com هتل پارک حیات

هتل اینتر کنتیننتال | InterContinental Istanbul

یکی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های استانبول که در قلب شهر، در میدان تکسیم واقع شده؛ هتل کنتیننتال است. رستوران زعفران، یکی از بهترین رستوران‌های شهر با غذاهای با کیفیت بین‌المللی در این هتل و چشم‌انداز تنگه بسفر از اتاق‌های این هتل؛ در اختیار مهمانان آن قرار گرفته. از امکانات بسیار زیاد این هتل استانبول می‌توان به؛ حمام بخار، سالن ورزشی، سونای سوئدی، سالن ماساژ، استخر آب‌گرم، استخر روباز، تراس آفتاب و خدمات تفریحی متنوع اشاره داشت.

شماره تماس وب‌سایت هتل  
00902123684444 www.ihg.com هتل اینتر کنتیننتال

بیشتر بخوانید: مد و فشن در ترکیه

هتل هیلتون بسفرس | Hilton Istanbul Bosphorus

این هتل استانبول در قسمت اروپایی و بر روی تنگه بسفر احداث شده است. اتاق‌های نورگیر، تراس‌های دلباز، رستوران‌های چینی و لبنانی خاطره به یاد ماندنی را برای گردشگران این هتل به ارمغان خواهد گذاشت. امکاناتی مانند سالن ورزشی ۲۴ ساعته، استخر روباز، حمام ترکی و غیره در این هتل وجود دارد و از جمله معروف‌ترین هتل‌های استانبول به حساب می‌آید.

شماره تماس وب‌سایت هتل  
00902123156000 www.hilton.com هتل هیلتون بسفرس

بیشتر بخوانید: سواحل ترکیه


هتل شانگری لا استانبول | Shangri La Bosphorus

این هتل استانبول به سبک معماری شرق آسیا ساخته شده و ۱۸۶ اتاق دارد. امکانات فراوان این هتل مانند لابی، استخر، خدمات تفریحی و ورزشی، بهترین رستوران‌ها، حمام سنتی ترکی و غیره؛ این هتل را از هتل‌های معمولی این شهر مجزا کرده است. هتل شانگری لا در محله بشیکتاش و منطقه سینان‌پاشا قرار گرفته و به دلیل موقعیت مرکزی دسترسی راحتی برای مقیمان خواهد داشت.

شماره تماس وب‌سایت هتل  
00902122758888 www.shangri-la.com هتل شانگری لا

هتل کاخ سفید استانبول | White House Hotel in Istanbul

هتل کاخ سفید استانبول در یکی از محله‌های قدیمی شهر واقع شده و فاصله آن تا موزه هوگیا سوفیا ۵ دقیقه است. با پیاده‌روی در اطراف این هتل به راحتی می‌توانید به مکان‌هایی زیبا و جذاب برسید و فضای داخلی آن از معماری بی‌نظیر عصر پادشاهی عثمانی و تزئینات رومی تشکیل شده. این هتل به طور کلی ۲۲ اتاق را در خود جای داده و سرویس‌دهی آن در میان هتل‌های استانبول زبان‌زد است. امکانات فراوان زیادی را نیز همانند دیگر هتل‌ها در سطح درجه یک به مقیمان خود ارائه می‌دهد.

شماره تماس وب‌سایت هتل  
00902125260019 www.istanbulwhitehouse.com هتل کاخ سفید

بیشتر بخوانید: اقامت توریستی ترکیه


در این مقاله به معرفی یازده هتل استانبول پرداختیم. شرکت ملک‌اینوست با همراهی متخصصان با تجربه در زمینه مهاجرت به ترکیه آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان است. برای تماس با ما ایــنــجا کلیک کنید.

مقالات بیشتر

مکان‌های دیدنی استانبول در شب

August 4, 2023

مکان‌های دیدنی استانبول در شب (تفریحات شبانه که نباید از دست داد!)

معرفی مکان‌های دیدنی استانبول در شب که مخصوص شب‌گردی هاست + معرفی تفریحات شبانه‌ای که در زمان مسافرت به این شهر نباید از دست داد مانند کلاب و دیسکوها، مراکز خرید و رستوران‌ها، سواحل، پارک‌ها

بیشتر بخوانید
محله های بدنام استانبول

July 17, 2023

محله‌های بدنام استانبول! (معرفی 8 منطقه نا امن استانبول)

معرفی 8 محله بدنام استانبول که دزدی و جنایات در این مناطق معروف زیاد بوده و آمار بالایی در زمینه عوامل غیرقانونی مانند پناهندگی غیرقانونی، مواد مخدر و... دارند +نکات امنیتی برای تردد در آنها

بیشتر بخوانید
سواحل ترکیه

May 15, 2023

رویایی‌ترین سواحل ترکیه (23 مورد از بهترین‌ها)

معرفی 23 مورد از بهترین سواحل ترکیه +اقامتگاه‌های اطراف و امکانات +موقعیت جغرافیایی و فاصله هر ساحل ترکیه از شهرهای اصلی+مشخص شدن هدف بازدید از هر ساحل در ترکیه

بیشتر بخوانید