هتل‌های ترکیه؛ آشنایی با 20 مورد

دسته‌بندی:

سفر

May 15, 2023

هتل‌های ترکیه

کشور ترکیه از گذشته تا به امروز میزبان بسیاری از مسافران سراسر جهان بوده است. در این مقاله قصد داریم تا ۲۰ مورد از هتل‌های ترکیه را در شهرهای مختلف این کشور معرفی کنیم.


هتل سلطان‌احمد (Ajwa Sultanahmet)

یکی از شاخص‌ترین هتل‌های ترکیه در شهر استانبول؛ هتل ۵ ستاره سلطان‌احمد است. این هتل از نظر دکوراسیون و طراحی داخلی، جزء بهترین‌ها بوده و در سال ۲۰۱۷ ساخته شده. این هتل در فاصله ۱۰ دقیقه تا مسجد آبی قرار گرفته و امتیازی که توسط مهمانان آن ثبت شده؛ ۹.۴ از ۱۰ در نظر گرفته می‌شود.

Website Number Address
www.ajwa.com.tr ۹۰۲۱۲۶۳۸۲۲۰۰ Emin Sinan, Piyer Loti Cd. No:30, 34126 Fatih/İstanbul, Turkey

بیشتر بخوانید: سفر به ترکیه

سوهو هاوس استانبول (Soho House)

از جمله معروف‌ترین هتل‌های ترکیه در شهر استانبول می‌توان به هتل ۵ ستاره سوهو هاوس استانبول نیز اشاره کرد. از امکانات ویژه آن؛ استخر روی بام این هتل است که یکی از شاخصه‌های جذاب آن به شمار می‌رود. این هتل به دلیل معماری عالی و فضاهای منحصربه‌فرد، دارای محبوبیت ویژه‌ای نزد خانم‌ها دارد. همچنین دارای یک سقف شیشه‌ای و باشگاه اعضای قرن 19 Palazzo Corpi نیز می‌شود. امتیاز آن از نظر میهمانان؛ ۸.۹ از ۱۰ در نظر گرفته شده و.

Website Number Address
www.sohohouse.com ۹۰۲۱۲۳۷۷۷۱۰۰ Evliya Çelebi, Meşrutiyet Cd. No:56, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

بیشتر بخوانید: هتل‌های استانبول

عمارت Six Senses Kocatas Mansions

طراحی داخلی این هتل بسیار خیره کننده و دارای فضای آرامش‌بخش خاصی است. این هتل ۵ ستاره بین هتل‌های استانبول از بهترین گزینه‌ها برای اقامت به حساب می‌آید. این هتل در فاصله ۹ کیلومتری "ایستینیه پارک استانبول" قرار گرفته و از جمله مکان‌های تفریحی این شهر نیز به حساب می‌آید. این عمارت متعلق به دوره عثمانی و دارای چشم‌اندازهای شگفت انگیزی است. امتیاز آن از نظر مهمانان تا به حال ۸.۹ از ۱۰ در نظر گرفته شده است.

Website Number Address
www.sixsenses.com ۹۰۲۱۲۳۵۵۵۵۰۰

Merkez, Meserburnu Cd. No: 5, 34450 Sarıyer/İstanbul, Turkey

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های گردشگری ترکیه

هتل سودیه (SuadiyeHotel)

هتل سودیه که در نزدیکی ساحل سودیه و خیابان معروف بغداد واقع شده، دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی در نزدیکی دریای مرمره است. با اقامت در این هتل ۴ ستاره لوکس، می‌توانید از مناظر طبیعی لذت ببرید. امتیاز اختصاص یافته به این هتل ۷.۸ از ۱۰ در نظر گرفته شده.

Website Number Address
www.hotelsuadiye.com ۹۰۲۱۶۴۴۵۸۴۲۴ Suadiye Mh., Bağdat caddesi, Plaj Yolu Sk. No:27, 34740, Kadıköy/İstanbul, Turkey

بیشتر بخوانید: مناظر طبیعی ترکیه

هتل اوریِنت بانک استانبول (Orientbank)

 هتل ۵ ستاره Orient Bank در ماه مارس سال 2021 تاسیس و با بازار مصری‌ها (بازار ادویه استانبول)، ۲۰۰ متر فاصله دارد. دسترسی مترو به آن بسیار عالی بوده و برای رفت و آمد شرایط خوبی را برای مسافران خود به وجود آورده که باعث شده نمره ۹.۳ از ۱۰ را برای آن در نظر بگیرند.

Website Number Address
orientbankhotel.com ۹۰۲۱۲۲۵۲۱۰۱۰ Hobyar, Fındıkçı Remzi Sk. No:7, 34112 Fatih/İstanbul, Turkey

بیشتر بخوانید: مراکز خرید استانبول

عمارت ایاصوفیه استانبول (HiltonHagia Sofia Mansions)

عمارت ایاصوفیه نیز یکی از آرامش‌بخش‌ترین هتل‌های استانبول به شمار می‌رود. خیابانی که این هتل در آن قرار گرفته با درختان زیبای بلندی پوشیده شده و طراحی این هتل ترکیب معماری مدرن و سنتی ترکیه است که ریشه در فرهنگ این کشور دارد. نمره در نظر گرفته شده برای آن از سمت میهمانان ۹.۱ از ۱۰ است.

Website Number Address
www.hilton.com ۹۰۲۱۲۹۱۲۴۲۱۲ Sultanahmet, Kabasakal Cd. No:5, 34122 Fatih/İstanbul, Turkey

کاخ چراغان کمپینسکی استانبول (istanbul ciragan palace)

یکی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های ترکیه، هتل ۵ ستاره کاخ چراغان کمپینسکی در استانبول است. این هتل در قصری متعلق به دوره عثمانی و در قرن ۱۹ ساخته شده و شامل استخر، Spa و مرکز ویژه  سلامت می‌شود. نمره این هتل در ترکیه، از سمت مهمانان ۹ از ۱۰ در نظر گرفته شده است.

Website Number Address
www.kempinski.com ۹۰۲۱۲۳۲۶۴۶۴۶ Yıldız, Çırağan Cd. No:32, 34349 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

بیشتر بخوانید: آثار باستانی ترکیه

هتل Hyatt Centric Levent Istanbul

بوتیک هتل Hyatt Centric Levent Istanbul در محله Levent در شهر استانبول واقع شده. این هتل در نزدیکی مرکز خرید و ایستگاه مترو قرار گرفته و از امکانات این هتل ۵ ستاره می‌توان به ۳ طبقه آبگرم، ۷۹ اتاق باب میل میهمانان اشاره کرد که در نتیجه آن امتیاز ۹ از ۱۰ را به آن داده‌اند.

Website Number Address
www.hyatt.com ۹۰۲۱۲۳۱۷۷۷۰۰ Levent, Büyükdere Cd. No:136, 34330 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

گلنز پالاس استانبول (Glens Palas Istanbul)

هتل گلنز پالاس استانبول دارای رستوران در پشت‌بام و چشم‌انداز دریا و در ۲ کیلومتری مرکز کنگره استانبول واقع شده، ضمن اینکه این هتل در هر ساعتی از شبانه‌روز پذیرش انجام می‌دهد. امتیاز آن از دیدگاه مقیمان ۸.۷ از ۱۰ در نظر گرفته شده.

Website Number Address
www.glenspalasistanbul.com ۹۰۲۱۲۸۰۳۷۰۷۰ Harbiye, Abdi İpekçi Cd. No:12, 34367 Şişli/İstanbul, Turkey

بیشتر بخوانید: رستوران‌های استانبول

هتل روم میت امیر (Room Mate Emir)

روم میت امیر یک هتل ۴ ستاره در استانبول که در میان هتل‌های ترکیه بسیار شناخته شده است. این هتل تنها ۱۰۰ متر از خیابان استقلال فاصله دارد و طراحی داخلی آن توسط طراح معروف "Lázaro Rosa Violán" انجام شده است. کسانی که مهمان این هتل بوده‌اند، امتیاز ۸.۹ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفته‌اند.

Website Number Address
room-matehotels.com ۹۰۲۱۲۳۹۳۱۹۳۹ Kuloğlu, Sadri Alışık Sk. No:33, 34433 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

بیشتر بخوانید: خیابان استقلال


هتل ریچموند افسوس کوش آداسی (richmond ephesus Hotel kuşadasi)

این هتل ۵ ستاره در میان درختان کاج ریچموند در منطقه پاموکاک واقع شده و مرکز شهر کوش‌آداسی در۱۲ کیلومتری آن قرار دارد. این هتل ارائه دهنده خدمات ALL INCLUSIVE بوده و کارکنان آن مسلط به زبان‌های انگلیسی، روسی، فرانسوی، آلمانی و ترکی هستند.

Address
Pamucak Mevkii, 35920 Kusadası, Turkey

هتل توسان بیچ (Tusan Beach Hotel)

هتل توسان بیج مشرف به خلیج توسان است و تنها چند قدم با ساحل فاصله دارد. این هتل دارای ۲ استخر روباز و پارک آبی برای کودکان است.

Address
Otuzbirler Plaj Mevkii (Aydın), 09400 Kusadası, Turkey


بیشتر بخوانید: سواحل ترکیه

هتل سیگنیچر بلو ریزورت کوش آداسی (SIGNATURE BLUE RESORT)

یکی دیگر از هتل‌های ترکیه در کوش‌آداسی "سیگنیچر بلو ریزورت" است که با یک رستوران، مرکز تناسب اندام، تراس‌های خانوادگی و دیگر امکانات ویژه و جذابی برای میهمانان خود داشته. این هتل دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته و رستوران‌های آن؛ غذاهای تُرکی و فست‌فود را برای مقیمان سرو می‌کنند.

Address
yavansu mahallesi esin engin sokak no 66 KUŞADASI / AYDIN, 09400 Kusadası, Turkey

هتل پانوراما هیل (Panorama Hill Hotel)

هتل ۴ ستاره پانوراما هتل‌های کوش‌آداسی که امکانات آن نیز شامل: سالن بدن‌سازی، سال Spa و یک استخر روباز می‌شود. پارکینگ این هتل نیز در اختیار مقیمان قرار دارد. این هتل دارای ۱۲۵ اتاق است و خدمات آن نیز به صورت ALL INCLUSIVE به مقیمان آن ارائه می‌شود.

Address
Turgut Ozal Bulvari No:129, 09400 Kusadası, Turkey

بیشتر بخوانید: رفت و آمد در ترکیه


هتل الیت ورلد وان (elite world Hotel van)

یکی از هتل‌های ترکیه در شهر وان این کشور "الیت ورلد وان" است که در فاصله ۵.۱ کیلومتری فرودگاه این شهر قرار دارد. این هتل با معماری نئوکلاسیک به سبک فرانسوی، همانند کاخ طراحی شده و ۲۳۰ اتاق در آن جای گرفته. در این هتل انواع غذاهای بین‌المللی برای میهمانان سرو می‌شود.

بیشتر بخوانید: غذاهای ترکیه

هتل رویال برک وان (royal berk Hotel van)

یکی دیگر از هتل‌های وان، هتل ۳ ستاره "رویال برک" است که در فاصله ۷.۶ کیلومتری فرودگاه قرار گرفته. این هتل از ایستگاه قطار ۵ کیلومتر، از ایستگاه اتوبوس ۴ کیلومتر، از مرکز اسکی ۸ کیلومتر، از اسکله کشتی و از قلعه وان ۵ کیلومتر فاصله دارد.


هتل وایکینگ نونا بیچ آنتالیا (viking nona beach Hotel antalya)

طراحی و دکور این هتل یکی از بهترین طراحی‌ها بین هتل‌های ترکیه بوده و دارای ساحل اختصاصی و در فاصله ۶۰ کیلومتری فرودگاه است. این هتل شامل امکانات بسیار زیادی می‌شود و آدرس آن در خیابان دنیز شهر آنتالیاست.

بیشتر بخوانید: اقامت توریستی ترکیه

هتل آرماس لارا آنتالیا (armas lara Hotel antalya)

هتل آرماس در فاصله ۱.۱ کیلومتری مرکز خرید آنتالیوم واقع شده و دارای رستوران و پارکینگ اختصاصی است. این هتل ۵ ستاره؛ بار، رستوران، استخر روباز و مرکز تناسب اندام را به عنوان امکانات در خود جای داده است. پارک پروانه آنتالیا ۳.۵ کیلومتر از هتل آرماس فاصله دارد و نزدیک‌ترین فرودگاه آنتالیا در ۱۰ کیلومتری این هتل قرار گرفته.

بیشتر بخوانید: آب و هوای ترکیه


هتل سوئیسوتل گرند افس ازمیر (swissotel grand efes Hotel)

این هتل در قلب شهر ازمیر در نزدیکی دریای اژه واقع شده و در بین هتل‌های ترکیه در ازمیر، از بهترین گزینه‌ها به حساب می‌آید. این هتل در فاصله ۵ کیلومتری میدان Cumhuriyet و امکانات زیادی مانند: زمین بازی، استخر، آب‌گرم، درمان‌های حرفه‌ایِ سلامت و زیبایی را در خود جای داده است.

هتل کایا پرستیژ ازمیر (kaya prestige Hotel)

هتل کایا پرستیژ در فاصله ۵ دقیقه‌ای مرکز شهر ازمیر قرار گرفته است. این اقامتگاه در ۱۷ کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس و ۱۲ کیلومتری اتوبوسرانی ازمیر واقع شده و از جمله امکانات آن می‌توان به موزه "Alsancak" در داخل این هتل اشاره داشت.

Address
1371 Sokak No:7 Cankaya, Konak, 35281 Izmir, Turkey


در این مقاله به معرفی برخی از هتل‌های ترکیه پرداختیم. شرکت ملک‌اینوست با همراهی متخصصان با تجربه در زمینه مهاجرت به ترکیه آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان است. برای تماس با ما ایــنــجا کلیک کنید.

مقالات بیشتر

مکان‌های دیدنی استانبول در شب

August 4, 2023

مکان‌های دیدنی استانبول در شب (تفریحات شبانه که نباید از دست داد!)

معرفی مکان‌های دیدنی استانبول در شب که مخصوص شب‌گردی هاست + معرفی تفریحات شبانه‌ای که در زمان مسافرت به این شهر نباید از دست داد مانند کلاب و دیسکوها، مراکز خرید و رستوران‌ها، سواحل، پارک‌ها

بیشتر بخوانید
محله های بدنام استانبول

July 17, 2023

محله‌های بدنام استانبول! (معرفی 8 منطقه نا امن استانبول)

معرفی 8 محله بدنام استانبول که دزدی و جنایات در این مناطق معروف زیاد بوده و آمار بالایی در زمینه عوامل غیرقانونی مانند پناهندگی غیرقانونی، مواد مخدر و... دارند +نکات امنیتی برای تردد در آنها

بیشتر بخوانید
هتل استانبول

May 1, 2023

معرفی 11 هتل استانبول (بوکینگ، کیفیت و امکانات)

۱۱ هتل استانبول که از نظر کیفیت برتر هستند؛ چگونگی رزرو هتل و بوکینگ آن در ترکیه +مشخصات و آدرس هتل‌های استانبول، بررسی امکانات معمولی تا بهترین هتل در استانبول

بیشتر بخوانید