ترندیول 🛍️ بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی در ترکیه

دسته‌بندی:

زندگی در ترکیه

April 26, 2023

ترندیول

یکی از وب‌سایت‌هایی که با فروش لباس در ترکیه فعالیت خود را آغاز کرد و در ادامه به یک فروشگاه اینترنتی کامل تبدیل شد؛ وب‌سایت ترندیول بود. این سایت و اپلیکیشن در این کشور به خوبی در دل مردم جا باز کرده و یکی از موفق‌ترین کسب و کارها در ترکیه به حساب می‌آید.

بدون شک تمام کسانی که به زندگی در ترکیه مشغول هستند با این وب‌سایت آشنایی دارند. تجربه‌های شخصی بسیار لذت‌بخشی در خرید از این پلتفورم ترکیه‌ای تا به امروز در نظر بسیاری از افراد ثبت شده؛ به طوری که مردم از تمام نقاط جهان با این برند آشنایی پیدا کرده‌اند. در این مقاله به معرفی این پلتفورم محبوب و چگونگی خرید از آن می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: هتل‌های استانبول

ترندیول (Trendyol)

وب‌سایت و اپلیکیشن ترندیول در سال ۲۰۱۰ توسط یک طراح مد و فشن تُرک به نام دمت موتلو (Demet Mutlu) در شهر استانبول در ترکیه تاسیس شد. دیری نگذشت تا این وب‌سایت به شهرت زیادی در زمینه خرید لباس به صورت آنلاین در ترکیه رسید و امروزه یکی از بهترین سایت‌های خرید اینترنتی در زمینه پوشاک و لباس به حساب می‌آید.

آدرس سایت ترندیول www.trendyol.com

موسس ترندیول

بنیان‌گذار ترندیول خانم دمت موتلو در سال ۱۹۸۱ در نیویورک و یک خانواده مهاجر ترکیه به دنیا آمده است و در سال ۲۰۱۰ جزء ۱۰ زن کارآفرین جهان شناخته شد. او در مدرسه کسب و کار هاروارد تحصیل کرده و همواره علاقه زیادی به تجارت داشته.

در سن‌های بالاتر او با سفر به ترکیه برای ملاقات خانواده پدری‌اش به طور کلی با اتفاق‌های متفاوتی در این کشور روبرو می‌شود. علاقه زیاد وی به دنیای مد و فشن در دنیای تجارت باعث شد تا به فکر راه‌اندازی کسب و کاری اینترنتی در ترکیه، مانند وب‌سایت آمازون بیافتد.

خانم دمت موتلو در سال ۲۰۰۹ این وب‌سایت را با سرمایه شخصی راه‌اندازی کرد و در حال حاضر در سال این وب‌سایت بزرگترین وب‌سایت تجارت الکترونیکی در ترکیه به حساب می‌آید. سهم بازار این وب‌سایت در فروش آنلاین پوشاک در این کشور به بیش از ۶۰٪ می‌رسد.

بیشتر بخوانید: صنعت و تکنولوژی در ترکیه

شرکت Peak

دمت موتلو در ادامه فعالیت خود توانست در شهر نیویورک امریکا شرکت پیک (peak) ؛ یکی از بزرگترین شرکت‌ها را در حوزه بازی‌های موبایل تاسیس کند.

بیشتر بخوانید: ثبت شرکت در ترکیه

ترندیول در ایران

این وب‌سایت در ایران نیز پوشش داده شده و برای بسیاری از افراد فعال در زمینه پوشاک شناخته شده است. اما کسانی که در کشور ترکیه زندگی می‌کنند با هزینه بسیار پایین‌تری می‌توانند نسبت به خرید از این وب‌سایت اقدام کنند. زیرا به دلیل تبادلات اجناس بین دو کشور ترکیه و ایران هزینه خرید از بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ترکیه بسیار بالاتر از داخل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اقامت‌های ترکیه


چگونگی خرید از ترندیول در ترکیه

برای خرید از Trendyol کافیست تا از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن محصول مورد نظر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در زمان تحویل سفارش حتما باید یک آدرس معتبر در ترکیه را در نرم‌افزار ثبت کرده و افتتاح حساب بانکی در ترکیه انجام داده باشید. در مرحله آخر شماره کارت بانکی خود را به همراه شماره CVV2 وارد کرده تا هزینه محصول را پرداخت کنید و آن را درب منزل تحویل می‌گیرید.

بیشتر بخوانید: مراکز خرید استانبول

کلام آخر

ترندیول در حال حاضر بزرگترین مرجع خرید کالا به صورت دیجیتال و اینترنتی در کشور ترکیه محسوب می‌شود. بسیاری از محصولاتی که در این پلتفرم نمایش داده می‌شود محصولات برندهای تُرک و همینطور برندهای معروف دنیا را نیز در آن عرضه می‌شوند.


در این مقاله به معرفی فروشگاه اینترنتی ترندیول پرداختیم. شرکت ملک‌اینوست با همراهی متخصصان با تجربه در زمینه مهاجرت به ترکیه آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان است. برای تماس با ما ایــنــجا کلیک کنید.

مقالات بیشتر

وکیل ازدواج در ترکیه

July 28, 2023

وکیل ازدواج در ترکیه (ثبت ازدواج بین‌المللی در ترکیه)

وظایف وکیل ازدواج در ترکیه و فواید ثبت ازدواج بین‌المللی در ترکیه چیست + مراحل ثبت ازدواج بین‌المللی و مدارک لازم + امکان ازدواج بین‌المللی برای ایرانیان و محدودیت‌های آن برای افراد مختلف...

بیشتر بخوانید
سایت های کاریابی در ترکیه

July 28, 2023

معرفی 20 مورد از سایت های کاریابی در ترکیه در سال 2023

آشنایی با 20 مورد از سایت های کاریابی در ترکیه + بهترین روش برای پیدا کردن کار در این کشور + شرایط بازار کار ترکیه + مراحل پیدا کردن کار در وب‌سایت‌های کاریابی مانند: آپلود رزومه و شبکه سازی

بیشتر بخوانید
اجاره خانه در روستاهای ترکیه

July 22, 2023

اجاره خانه در روستاهای ترکیه (+معرفی 18 روستای معروف ترکیه)

معرفی 18 مورد از روستاهای ترکیه برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال خرید خانه ارزان در ترکیه هستند+مزایای زندگی روستایی در این کشور +شرایط اجاره خانه در روستاهای ترکیه و اهمیت قرارداد اجاره‌نامه

بیشتر بخوانید